Tutaj wpisz tytuł swojego WebQuesta

WebQuest dla jakiego poziomu edukacyjnego (Tu wprowadz temat)

Wykonany przez

Tu wprowadź swoje imię i nazwisko
Tu wpisz swój adres e-mail

Wprowadź jakąś interesującą grafikę odpowiednią do Twojego tematu

Wprowadzenie | Zadanie | Proces | Ewaluacja | Konkluzja | Uwagi | Źródła, zasoby


Wprowadzenie

Tu piszesz wprowadzenie dla swoich uczniów. Jest to krótki wstęp lub opis o czym ma być ten projekt. Można już wspominać o rolach ucznia, jeśli takie będzie miał przybrać w zadaniu. Po tym wstępie uczeń powinien być odpowiednio zachęcony do czytania dalszego ciągu.

Tu więc komunikujesz podstawowe cele i wciągasz ucznia w wir dalszej pracy.

 

Wróć do początku


Zadanie

Napisz zwięźle i jasno jakiego rezultatu działań ucznia oczekujesz. Zadania powinny zawierać:

  • problem do rozwiązania;
  • co ma być sformułowane i obronione?
  • jaki ma być końcowy "produkt";
  • jakie mogą pojawić się komplikacje do rozwiązania;
  • jak należy opisać własne "odkrycia";
  • jakie ma być podsumowanie;
  • jak po mistrzowsku lub po dziennikarsku przekazać wiadomość
  • twórcza praca, lub
  • coś co wspomoże twórczą pracę i zebrane wnioski

Jeśli produkt końcowy wymaga jakiś narzędzi (np., HyperStudio, the Web, video), wymień je tutaj

Nie pisz kolejnych kroków, przez które będzie przechodził uczeń, to napiszesz w procesie

 

Wróć do początku


Proces

Tu zamieścisz kroki, które powinni wykonać uczący się. Użyj numerowanej listy na swojej stronie, która będzie się automatycznie numerować kolejnymi liczbami. To będzie też pomocne dla innych nauczycieli, jeśliby chcieli adaptować Twoją stronę do swoich potrzeb, im więcej szczegółów tym lepiej. Pamiętaj, że dokument adresujesz do uczniów, jednak może on być użyty i przez inne osoby.

  1. Po pierwsze podzielisz uczniów na grupy..
  2. Po drugie przydzielisz im role do odegrania....
  3. ... itd., itp..

Uczący się będą mieli dostęp do źródeł on-line, które podał nauczyciel. Jeśli podzielimy uczniów na grupy, to mogą być odnośniki dla poszczególnych grup, nawet z określeniem poziomu.

W procesie też można określić wskazówki dla uczniów, jak mogą organizować zebrane informacje np. w wykresy, tabele podsumowujące lub inne zorganizowane struktury.

 

Wróć do początku


Ewaluacja

Napisz uczniom, jak będziesz oceniać ich projekt. Szczególnie jak będziesz oceniać pracę grupy, a jak ich wkład indywidualny.

Wymagania

Podstawowe

1

Rozszerzające

2

Dopełniające

3

Wykraczające

4

Punkty

 

Jakość ...

 

Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
ile?

 

Cel (obiektywny) albo Wykonanie

 

 

Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
ile?

 

Cel (obiektywny) albo Wykonanie

 

 

Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
ile?

 

Cel (obiektywny) albo Wykonanie

 

 

Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
ile?

 

Cel (obiektywny) albo Wykonanie

 

 

Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
Opisz swoje wymagania na dany temat na tym poziomie
ile?

 

Wróć do początku


Konkluzja

Kilka zdań podsumowujących. Możesz zadać kilka retorycznych pytań lub stwierdzić, co Ty myślisz o tym czego uczniowie się nauczyli :). Możesz podłączyć jakieś linki do stron na których inni wypowiadają się na ten sam temat.

kolejne paragrafy






















 

Wróć do początku


Uwagi

Możesz je skierować do uczniów wykonujących projekt lub do innych np. nauczycieli, którzy będą go chcieli wykorzystać dla swoich uczniów

Może to byc dodatkowa strona związana ze szczególnymi wymaganiami Twojego projektu






















 

Wróć do początku


Źródła, zasoby

Napisz linki do źródeł z grafiką, muzyką, tekstami, które mogą pomóc uczniom w realizacji projektu. Podziękuj wszystkim, którzy pomogli w tym projekcie.

Podaj listę książek i innych pomocy, które mogą się przydać.

Podaj odnośnik do szablonów i przydatnych poradników i innych aktualnych miejsc z szablonami.
lub np. ogromnych zasobów grafiki, filmów, muzyki, na licencji CreativeCommons, które możesz pobrać dla własnych celów i z góry wiesz na jaki sposób używania zgadza się autor dzieła.











>





 

Wróć do początku

Data ostatniej aktualizacji. Wykonano na podstawie szablonu