Webquest - Zakopane


Go to content

Main menu:


Proces

Proces wykonywania zadań


Będziecie pracowali w grupach 4-osobowych. W skład każdej grupy wchodzi:

Menager – jest kierownikiem całej grupy. Zdobywa informacje dotyczące kosztów i rodzaju transportu, noclegów, wyżywienia, jak również ceny wejść na trasy.

Dziennikarz – odpowiada za część kulturalną wycieczki (zwiedzanie instytucji kulturalnych), sprawdzenie aktualności repertuarów kin i teatrów oraz cen.

Fotograf – zobowiązany jest do wybrania najciekawszych tras wędrówek godnych uwiecznienia, zebrania informacji o galeriach i wystawach oraz cen.

Technik/grafik – zbiera informacje od pozostałych członków grupy. Jest odpowiedzialny za szatę graficzną i animację prezentacji.

Zadaniem każdej z grup jest:
- wybór ciekawego miejsca podróży wraz z uzasadnieniem,
- stworzenie grafiku wycieczki i podanie propozycji zagospodarowania czasu wolnego,
- zrobienie kosztorysu całościowego,
- obliczenie długości wszystkich odcinków wycieczki i prezentacja wyników,
- stworzenie spisu rzeczy niezbędnych podczas wycieczki.

Po wykonaniu zadań należy złożyć projekt przygotowanej wycieczki przed wyznaczoną komisją (przedstawiciele każdej grupy, nauczyciel-wychowawca, dyrektor, delegat z Urzędu Miasta) w formie elektronicznej, odpowiednio:
MS Word – 1 punkt,
MS PowerPoint – 2 punkty,
prosty dokument HTML – 3 punkty,
rozbudowany dokument HTML (mile widziane elementy CSS) – 4 punkty.


Back to content | Back to main menu